"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

مگر نه که زندگیم تو وبلاگم جریان داره

شنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۱۵ ب.ظ

صدای بارون قلقلکم میده برای بلند شدن، فکر کردن و لذت بردن. دم دست ترینها رو انتخاب میکنم؛ کلاه پدر، روسری خواهر بعنوان شال گردن و کت مامان بله همینقدر بی ملاحظه، میپوشمشون و خودم رو میرسونم به حیاط، دستها و صورتم رو به سمت آسمون میگیرم، آسمون سیاهتر و تاریکتر از همیشه است، ستاره ها خودشون رو از ما دزدیدن. تو دل تاریکی فقط خودمم و خودم، حتی خبری از سایه ام هم نیست، لبخند میزنم، چقدر خودم رو دوست دارم؟! من عاشق خودمم، وقتی میخوام بگم عاشق خودم هستم، مینویسم: "من" عاشق خودمم. چرا "من" رو از جمله ام حذف نمیکنم؟! عاشق خودمم معنیش فرقی نکرد. دوست دارم تاکید کنم، من مهم هستم، من دوست داشتنی هستم، من حالش خوب نباشه دنیا یکی از قشنگی هاش رو از دست میده، شده اندازه سر سوزن افسرده میشه، من به این دنیا، به آسمون، به زمین و به بارون معنا میدم. من فقط یک پری نیست، هرچیزی که پری دوست داره، هرکسی که پری دوست داره، هرکسی که پری رو دوست داره و هر چیز و هرکسی که پری در دنیاش وجود داره. 

موافقين ۹ مخالفين ۰ ۹۹/۰۲/۰۶

نظرات  (۶)

بله همینه ^_^

پاسخ:
چه خوووب :)

🌺

پاسخ:
:)

همین طور بی‌ملاحضه هایی میکنی که سرمامیخوری و به فکر میندازی ما رو
 

پاسخ:
باشه :)
هم سعی میکنم ملاحظه کنم و هم سرما نخورم. :)
۰۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۰:۴۱ امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ

آخ بارووون

پاسخ:
قشنگه :)

امیدوارم دمپایی ها دیگه مال خودتون باشه:)) 

پاسخ:
عه، یادم نیست دمپایی. :|))

این من رو تو سرما برداشتی بردی بیرون خب؟ بعد میگه چرا سرما می‌خورم. :)

جا داره پدر گرامی تنبیه بدنی در نظر بگیره اصلاً.

 

پاسخ:
خیلی نکته سنجی شما :))
خب پس بهتره این پست رو برا بابا نخونم، نمیشه که پست رو بخونم کامنتا رو نخونم. با خط کش فلزی مثلا اوخ اوخ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">