"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

دریغ نکنیم

شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۲۳ ق.ظ

دیدین بعضی وقتها هرکدوممون دنبال بهونه ایم؟! دنبال بهونه برای انفجار، خالی شدن، عشق ورزیدن، حرف زدن، گند زدن، گریه کردن و بلند خندیدن و هزارتا عمل و ریکشن دیگه که منتظریم یکی بهونه اش رو بده دستمون. لطفا هوای همدیگه رو داشته باشیم و بهونه ها رو از همدیگه دریغ نکنیم، دنیای با بهونه پرجنب و جوشتر و صادقتره.

 

موافقين ۱۷ مخالفين ۰ ۹۹/۰۳/۰۳

نظرات  (۱۲)

۰۳ خرداد ۹۹ ، ۰۴:۰۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

به عبارت دیگر: نگذاریم دیر بشه:-)

پاسخ:
چطوره دنیامون رو مرور کنیم و نذاریم دیر شه. :)
راستی تو موقعیتش بهونه رو میدیم؟! یا...

شاید هم باید بهونه ساخت ... یا خودمونیم شاید امانت گرفت ... شاید خرید ... شاید هم اجاره ! و چقدر اذیت کننده ست این حال که باید دنبال بهونه بود کاش به یجایی برسیم خودمون دلیل تولید کنیم بجای قرض گرفتن بهونه 

پاسخ:
بعضی وقتها بهونه ها خیلی بصرفه تر از تولید دلیله. :)
هرکدوم جای خودشون لازم و قشنگن.!
۰۳ خرداد ۹۹ ، ۰۷:۳۲ محمود بنائی

الان چجوری بهونه را بدیم دستت؟ 

پاسخ:
:)) مهندس میتونی از پست بعنوان نصایح پری برای آیندگان استفاده کنی. :)

همون کامنت آقای بنائی :))

 

سلام :)

پاسخ:
سلام :)

همون جواب کامنت آقای بنائی :)) 

گاهی اگر اون بهونه اولیه داده نشه یه دلتنگی تبدیل میشه به کوه عصبانیت! همینقدر متناقض.

پاسخ:
و حتی عُقده. تحلیل جالبی بود، مرسی. :)

من که مهندس نیستم خانوم مهندس :دی

 

آیندگان ؟

من هنوز خوندم نیاز به نصیحت دارم عامو :دی

 

پاسخ:
جای مهندس، "واران جان" بذاری حله. :))

و اینکه فرقی نداره، آیندگان، اطرافیان، دوستان هرکس...
نصیحت من به تو برو خوش باش :))
۰۴ خرداد ۹۹ ، ۱۶:۵۲ اسمارتیز :)

اوهوم

ولی وقتی خوب خوب فکر میکنم، میبینم که نه من آدم بهونه دهنده‌ای بودم نه آدمای اطرافم... خب اگه صادق باشیم، چند درصدمون حاضریم به یکی بهونه بدیم که عصبانیتشو سر ما خالی کنه؟ خب البته مهمه که اون «یکی» کیه :) به هرحال...

 

فلذا فکر کنم باید این زندگی رو گل بگیرم =)

پاسخ:
حرف آخرت رو میتونم همین الان تایید کنم منتهی با کمی تحریف و دو پهلویی :)) گاه گِل بگیریم و گاه گُل 

ولی واقعیت اینکه بعضی وقتها واقعیت های زندگی لابه‌لای بهونه ها نمایان میشه.
در هرصورت دمت گرم نظر به این خوبی نوشتی برام. :)

سلام و درود گری خانوم عزیز 🌹

 

امیدوارم ک حالت خوب خوب باشه 

عیدت هم خجسته و مبارک باد 

 

با همه ی اون بهونه ها صددرصد موافقم ❤ بجز دوتاش ـ انفجار و گندزدن ک میتونه دلی رو بشکنه 

پس امیدوارم انفجاراتت در تنهایی اتفاق بیافته و دومی هم هیچوقت برات پیش نیاد 

 

شادی و سلامتت آرزومه قیز

پاسخ:
سلام جناب آقای جانان :)

خیلی ممنون سلامت باشید شکر خدا خوبم.😊
ممنون عید رو بر شما هم با تاخیر مبارک و شادباش میگم.

هوووم.. البته که قصدم تفکیک بهونه ها نبود و بیان نمونه ای از بهونه هایی که نتیجه ای هم مثبت و هم منفی میتونن در پی داشته باشن هست. 
ممنون برا امیدواری قشنگتون من هم قول میدم سعی کنم خوب باشم.

قربان شما :)

پوزش میخام اسمت رو اشتباه نوشتم پری جان 😷🤭😵

پاسخ:
اشکالی نداره پیش میاد. :)
یه استادی داشتیم فرانسه درس خونده بود و عاشق فرانسه، "پغی" صدام میکرد. و هربار میپرسید معنی پری چیه و من مدام از فرشته و معنای درستی که میدونم میگفتم و ایشون تاکید داشت که معنیش میشه "پاریس" شهری در فرانسه. :))

چرا همیشه دنبال بهونه‌ای هستیم برای این ری‌اکشن‌ها؟ الان تنها چیزی که به ذهنم می‌رسه همینه. خب چرا نباید همون صادقانه و بدونه بهونه واکنش نشون بدیم؟ چرا باید در قید و بند بهونه‌ها باشیم؟ اینم جالبه‌ها.

پاسخ:
سوال خیلی جالب و قابل تاملیه که من جوابی براش ندارم.! اصلا شاید هدف ناخودآگاهم از نوشتن پست پیدا کردن جواب سوالت باشه.
شاید بهونه ها ادای مطلب رو برامون راحتتر میکنه، شاید به درک درستی از صداقت نرسیدیم، شاید...
۱۶ خرداد ۹۹ ، ۱۸:۱۱ دانلود فیلم

عالی

پاسخ:
:)
۱۷ خرداد ۹۹ ، ۱۱:۵۴ مریــــ ـــــم

بهونه همون چراغ سبزه.

عموما منتظر چراغ سبز هستیم. یه حس دلگرمی و اطمینانی به آدم می‌ده.

گرچه برای بعضی از آدم‌ها نباید منتظر بهونه مو‌ند.

پاسخ:
موافقم باهات...
ولی اغلب منتظر میمونیم. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">