"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

فصل جدید

يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۰۰ ب.ظ

و اینگونه با یک دسته گُل رُز فصل جدید زندگیمان آغاز شد. :)

معرفی میکنم:

وبلاگ و دوستای گُل وبلاگیم، آقا مِهدی 

مِهدی جان، وبلاگ و دوستای خوب وبلاگی

موافقين ۲۹ مخالفين ۰ ۹۹/۰۵/۰۵

نظرات  (۳۸)

۰۵ مرداد ۹۹ ، ۱۴:۱۰ عکاسِ فرفری!

پری جونم❤عزیزمممم!

چقدر خوشحال شدم...وای اصلا خیلی ذوق کردم! توقع نداشتم یهو همچین پستی ببینم😁😁😅

به سلامتی و دل خوش ایشالله💫🥰 به امید یه زندگی شاد و پر انرژی و پر برکت👌🏻

پاسخ:
ممنون مهدیس قشنگم❤
عزیزم😅 نوش جونت این خوشحالی :)
مرسی برا دعا قشنگت😗

به و به! بازم مجدد خیلی خیلی مبارک باشه. خیلی خوشبخت بشین ایشاللا.

 

پاسخ:
مرسی مرسی سیدمهدی عزیز🌹
سلامت باشید :)

مبارکه مبارکه (آیکن رقص و شادی )

به به مبارکه 💐🌼

 

سلام

ایشالا در کنار هم خوشبخت بشین 🙏💐🌸🌼

 

پاسخ:
واران مهربون دوست همیشگی❤

سلام جانم، مرسی عزیزم :)

عزیزم ...

مبارکه الهی ...

پیر شین به پای هم ...

چقدر بچه های بیان دارند ازدواج می کنند ...خوشحال کننده است ...

❤❤❤❤❤❤

پاسخ:
ممنون یاقوت جان :)
انشاءالله❤
معلومه نسل ما پایبند بلاگیم جملگی😅 تو وبلاگستان بزرگ شدیم و حالا خبر ازدواج میدیم. هرچند مهدی جان وبلاگ نویس نیست ولی وبلاگ دوست و مشوق نوشتنه :)
❤❤

من چقدر چقدر چقدر ذوق میکنم برات ^ــــ^

پاسخ:
چقدر مهربونی شما ^__^
مرسی مرسی 🌹🌹
۰۵ مرداد ۹۹ ، ۱۵:۰۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

سلام از آشنایی‌تون خیلی خوش‌وقتم:-)

مبااااااااارک باشه^_^

پاسخ:
ممنون حورا جان :)
مهدی جان هم بخاطر آشنایی باهات ابراز خوشحالی میکنه😊
ممنون 🌹

خیلی مبارک باشه.

خوشبخت و عاقبت‌بخیر بشین الهی :)

پاسخ:
ممنون تسنیم مهربونم😗
فدات :)

کِل کِل :))

خوشبخت بشی پری جان، چقدر خبر خوبیه آخه *_*

دوباره کِل :)  💃💃

پاسخ:
فرشته قشنگ، خون گرم دختر جنوب مهربون❤
مرسی عزیزم😙
:))

براتون یه دنیا شادی و خوشبختی آرزومندم، خواهر قشنگم و آقامهدی گل، بمونید برای هم. مواظب پری جان ما باشید خیلی:)

پاسخ:
ممنون نسرین مهربونم آبجی قشنگم❤❤❤
قربونت عزیزم😙
@مهدی :)
قول داد نسرین :))
۰۵ مرداد ۹۹ ، ۲۰:۳۴ آراگُل ‌‌

سلام، تبریک میگم بهتون. با خوندن پستت لبخند اومد به لبم ((=

پاسخ:
سلام آراگل عزیزم :)
ممنون جانم لبت همیشه خندون❤

ای جانم م م م م م م ! 💖🌹

خوش اومدی آقا مهدی عزیز 🤗 (بیا جلو ی ماچ بده)

مرسی پری جان ! 👍 فقط ی خبر اینطوری میتونست حالم رو خوب کنه 😍😘🤗 مرسی قیز 🌹

الهی ک سپید بخت بشی دختر ! 💖

خوشبختی تون آرزومه ! 💕

پاسخ:
ای جان 🌹🌹
ممنون سلامت باشید جانان عزیزم🌹 (آغزیز شیرین: ترجمه رو از همسر محترمتون بپرسید😊)
انشاءالله همیشه حال دلتون عالی باشه.
ممنون برای دعا خیرتون😊🌹

مبارکا هلما جان 🌹

پاسخ:
ممنونم محبوبه عزیزم❤

مادر شوهر گلی برات آرزو میکنم ...:))😉😉

پاسخ:
ممنون عزیزم❤ :))
حتما گُل هستن😊

پس کامنت میرزا مهدی کجاست ؟!:))

من همیشه یه عادت دارم تو این پست های تبریک کامنتا رو یکی از پس دیگری میخونم :))))

 

نکنه کامنت تبریکش خصوصی گفته ما نبینیم ؟!:)))

 

و

کامنت سایر دوستان کو ؟!:)))))

 

پاسخ:
ای جانم :))
بخاطر گسترده شدن ارتباطاتم دوستان تو فضاهای مختلف از جمله پیامک و واتساپ و تلگرام و اینستا لطف کردن تبریک گفتن.
میرزا عزیز هم لطف کردن تو اینستا تبریک گفتن با یه عالمه دعا خیر و توصیه های عالی. :)

مرسی واران جان.🌹

از بچه های بیان هر کی ازدواج کرده این آهنگو براش فرستادم ...

 

http://bayanbox.ir/info/1058697495984880382/D1736734T13414700-Web

پاسخ:
ای جانم لطف کردی :)

خیلی هم عالی😍 الان هندزفری به گوش لذت میبرم😊
۰۶ مرداد ۹۹ ، ۱۵:۱۶ مترسک ‌‌‌‌‌

به افتخارشون همگی می‌زنیم کف قشنگه رو... 👏

خیلی خیلی خیلی تبریک به جفتتون عزیزانم 😊

(تو بک‌گراند هم ویگن داره می‌خونه)

پاسخ:
ممنون ممنون :)
مرسی مترسک عزیز سلامت باشی🌹
عالیه :)
شمام گیتارت رو دست بگیر😊🌹

به به... مبارک باشه :) 

 

 

پاسخ:
مممنون :)
😊🌹🌹

الهی خوشبخت و عاقبت بخیر بشین پری جان 😘😘😘😘

هنوزم ذوق دارم 😍😊

پاسخ:
ممنون قربونت دوست جانم😘❤
عزیزم😙

سلام :) 

به‌به. یهویی این پست قشنگ و حال خوب کن رو دیدم.

 تبریک می‌گم. امیدوارم همدیگه رو خوشبخت کنید و فصل جدید پر از حال خوب باشه براتون.  :) 

پاسخ:
سلام :)
ممنون جانم، مرسی برا دعاهای قشنگت انشاءالله.😊🌹
خوشبخت و سلامت باشی جانم. :)

وااااااااااااااای اولش فکر کردم شوخی میکنی پری جان

بعد نظراتو دیدم فهمیدم نه جدی جدیه

تبریک میگم بهت ایشالا خوشبخت بشین

پاسخ:
ای جانم :))
قربونت عزیزم ممنون سلامت باشی :)
۰۶ مرداد ۹۹ ، ۲۱:۴۶ «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»

مبارک باشه:)

پاسخ:
خیلی ممنون :)
۰۷ مرداد ۹۹ ، ۰۹:۰۱ آشپزی هلوکوک

مبارکتون باشه...

پاسخ:
خیلی ممنون :)

واااااای خدا چقدهههه ذوق کردممم ^__^ 

تبرییییییک میگم واقعا ^_^ 

ایشالا در کنار هم سالیان سالیان لحظات قشنگ و شیرینی رو تجربه کنید و کلیییی کنار هم بخندید ^_^ 

پاسخ:
ای جانم آنه جان ^__^ بس که از ته دل گفتی منم ذوق کردم. :))
ممنون قربانت❤
ممنون برا دعا خیرت عزیزم :)

یک دور دیگه: دیش دیری دین دیش دیری دین. :)))

 

پاسخ:
به به آقاگل عزیز :))
ممنون ممنون این هفته حسابی حق پدربزرگی رو ادا کردی باشد که نوه خوبی باشم.😊

سلام به همه تون که شوکه شدین یا خیلی ذوق کردین، من از قبل به صورت vip میدونستم! هاه هاه! 

 

سلام آق مهدی جون! من همون دوست پری ام که با رامین و سعید قرار بود بشینیم پیش تون آتیش بسوزونیم، ایشالا بعد کرونا خدمت میرسیم. یک درصد هم بد به دلت راه ندی که از مرحله ما سه تا عبور کردیا؟ آتیش سوزیا هنوز پابرجاست. هشتگ سه تفنگدار:دی  ارادتمند. 

پاسخ:
سلام عزیزم صخی جوونم :))
vip باحال بود. ^__^

مهدی جان هم مراتب سلام و احوال پرسی رو خدمت صخی و رامین و سعید و بقیه عزیزان داره :)
قرارمون برا بعد از کرونا حتما سرجاشه *__* حالا تو این فاصله شماها هم هرکدوم دوتا شین استقبال میکنیم. :))
۱۰ مرداد ۹۹ ، ۱۶:۴۸ پرستوی عاشق

سلام

مبارک باشه و الهی کنار هم عاقبتتون بخیر 🤲💐🌹

پاسخ:
سلام :)
خیلی ممنون سلامت باشید.

*___* *___*

خیلی خوش حال شدم هلما جان ... الهی به پای هم پیر بشید و البته خوشبخت ^_^

پاسخ:
^__^
ممنون برکه عزیزم🌹🌹
چقدر خوبه دوستای وبلاگ نویس خوبی دارم من :)
۱۲ مرداد ۹۹ ، ۲۱:۵۱ بهارنارنج :)

مبارکههههه

پاسخ:
ممنون بهارنارنج جان :)
۱۳ مرداد ۹۹ ، ۰۹:۲۲ پلڪــــ شیشـہ اے

سلام هلمای عزیز

اگرچه که من شما رو نمیشناسم اما از پست بلاگردون این خبر دوست داشتنی رو دیدم و ذوق کردم.

اومدم بگم خیلی خیلی مباااااااااااارکههههه

الهی که خوشبخت ترین باشید

ان شاءالله نهال عشق و محبتتون تا ابد در حال رشد و طراوت باشه

همسفر هم باشید تا بهشت ان شاءالله

پاسخ:
سلام دوست جان :)
و همینقدر زیبا و دوست داشتنی است دنیای وبلاگ :) چقدر خوبن آدمایی که برا خوشی کسی که نمیشناسن هم ذوق میکنن ^__^
خیلی خیلی لطف کردی و با پیامت خوشحالمون کردی.
ممنون بابت دعاهای خیر قشنگت.
انشاءالله حال دلت عالی باشه همیشه.
۱۳ مرداد ۹۹ ، ۱۱:۲۷ پلڪــــ شیشـہ اے

:* ممنون عزیزم. قربان شما

پاسخ:
سلامت باشی جانم :)

نفس نفس زنان از کامنتای بلاگردون به اینجا می اید، دستش را به دیوار میگیرد و میگوید: پری اینا همه شون ازت شیربنی میخوان! ولی تو فقط به من و دو تا پسرام شیرینی میدی مگه نه؟ 

آق مهههههدی؟ بیا به زنت بگو با ما سه تا به از این باشه که با خلق جهانه. 

متی جون سفارشم رو کنی سفارشتو میکنما! از الان بیا تو تیم برنده ها به نظرم! 

پاسخ:
ای جان :)) یه لحظه یه موهیتو پوهیتویی چیزی نوش جان کن نفست بیاد سرجاش تا بعد  :)
صخی و بچه‌هاش که تاج سرن، جدا قرارمونم برا بعد کرونا سرجاشه😊 بقیه عزیزان هم که لطف دارن واقعا.
شما بدو مجلس رو گرم کن
بله بله مهدی جان هم خودش زرنگه هواتو داره :))

واااای, بسیییییییی ذوق کردم که  ^_^

خیییلی مبارکهههه هلما جانم :)

الهی در کنار هم به بهترینها برسید, حال دلتون همیشه در کنار هم خوش باشه , آرامش واقعی به زندگیتون مسلط باشه , حضور خدا رو همیشه در کنارتون حس کنید و ان شاءالله در کنار هم عاقبت به خیر شید. :)

 

اصلا هرچی آروزی خوبه ما تـــــو ^_^

پاسخ:
الهی حوا بانو جان :))
ممنون عزیزم سلامت باشی.
به به به یه عالمهه دعا و حال خوب مرسی مرسی ^___^

عزیزم
۱۴ مرداد ۹۹ ، ۱۸:۰۱ 1 بنده ی خدا

اخیی چه قشنگ.مبارک باشه.کلی اتفاقای خوب،کلی خوشبختی،کلی تجربه ی قشنگ براتون ارزمیکنم.

@یاقوت، الان همه دارن ازدواج میکنن حقیقتا واسه من اینجوریه که اینستارو باز کنم هی ببینم همه دوستا وهمکلاسیام دارن ازدواج میکنن😂

پاسخ:
سلام :)
خیلی ممنون واقعا از ته دل تشکر میکنم بابت دلگرمی و حرفا قشنگتون.

چه خووب :))
۱۴ مرداد ۹۹ ، ۲۳:۳۹ لوازم یدکی اچ سی کراس

مبارکه ((:

پاسخ:
ممنون :)

تبریک میگم :)

 

عشقتون پایدار(:

پاسخ:
خیلی ممنون مریم بانو :)

مرسی مرسی🌹🌹

سلام

خیلی تبریک میگم

خوشبخت و سلامت  و موفق باشید

پاسخ:
سلام :)
خیلی ممنون استاد احسان سلامت باشید.
ممنون برا دعای قشنگتون :)

باز هم تبریک میگم

پاسخ:
خیلی خیلی ممنون :)

تبریک میگم :)

 

پاسخ:
ممنون جناب منتظر :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">