"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

دل‌خوشی‌های صد کلمه‌ای

دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۹، ۰۷:۱۰ ب.ظ

چتم با همسرجان رو با ایموجی قلب پایان میدم، تو رختخواب جابجا میشم و چشام رو میبندم. صدای حوری و محمدامین رو میشنوم که برای قلقلک دادن بابا نقشه میکشند. فاصله اتاق تا پذیرایی تصورشون میکنم، دنیا با همه سختیها و تلخیهاش ارزشِ یه لبخندِ از ته دل رو همیشه داره. کامنتی رو به یاد میارم "خوشی زده زیر دلت". بله خوشی هایی چون دیدنِ لبخندی که رو لبی مهمونه، خوشی هایی چون استشمامِ بوی خوشِ نمِ بارونِ پاییزی که روی خاک سُر میخوره، خوشی هایی چون شنیدنِ "دوستت دارم"، خوشی هایی چون لمسِ دستگیره در خونه ای که داخلش آرام میگیری و خوشی هایی چون حسِ وجود خدا...

چالش رادیو بلاگیها 

دعوت میکنم از: رامین عزیز، صخره قشنگ و جوزفین مارچ نازنین :)

موافقين ۱۴ مخالفين ۰ ۹۹/۰۷/۰۷

نظرات  (۱۸)

۰۱ مهر ۹۹ ، ۱۳:۰۲ جوزفین مارچ

شاه‌پری:))

ایشالا همیشه اون چشم‌های قشنگِ خوش‌رنگت، نگاهشون به سمت خوشی‌های زندگیت باشه و برق خنده‌های از ته دلت توشون معلوم باشه :)

 

+ آه حالا که دعوتم کردی، هول شدم. دیگه نوشتنم نمیاد :دی

پاسخ:
آه قلبم ^___^
مرسی برای دعاهای قشنگت عزیزم. :)

+ میام میخونم[عرق شرم و خجالت و اینا] 
مرسی دعوتم رو قبول کردی :)
۰۲ مهر ۹۹ ، ۱۸:۲۸ پیمان کرامتی

همینه دیگه زندگی..تامام تامام

پاسخ:
دقیقا ^__^

سلام

این پست رو یکبار دیگه بروز رسانی کن روله :)

بعد خودم میام میخونمت :)

الان دستم بنده :))

 

پاسخ:
سلام :)
بچه حرف گوش کنی ام، مجدد بروزرسانی کردم.
مرسی برا پیشنهادت :)

از عجایب بیان اینکه ستارۀ وبت برام روشن نشده و هرچی دارم بالا و پایین می‌کنم چیزی نمی‌بینم!

پاسخ:
مشکل از خودم بوده زدم انتشار در آینده و قبلش منتشر کردم. 

خوشی‌هات مستمر عروس تابستان :)

پاسخ:
نسرین قشنگم ممنون :*
۰۷ مهر ۹۹ ، ۱۹:۱۹ زهرا طلائی

امیدوارم هر روزت پر از دلخوشی‌های عمیق باشه

پاسخ:
ممنون زهرا خانم طلا مهربون :)
۰۷ مهر ۹۹ ، ۱۹:۳۰ apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌

چه دلخوشی های زیبایی⁦^_^⁩

پاسخ:
مرسی ^__^
آره خیلی دوستشون دارم :)

خوشی‌های قشنگت پابرجا عزیزم :)

خط اولت عجیب دلنشین بود، انگار که مدت‌ها شاهد رشد و قد کشیدن هم بوده باشیم :)

پاسخ:
ممنون فرشته عزیزم :)
آرهعزیزم خیلی حال خوبیه که سالهاست رفاقتهامون پررنگ مونده و همچنان حفظش میکنیم و انشاءالله همیشه کنار همیم حتی از راه دور. 
مرسی برای یادآوری عمو دوستیهامون:*
۰۷ مهر ۹۹ ، ۲۳:۲۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

جونمون بنده به همین دل‌خوشی‌های کوچیک اما عمیق:-)

پاسخ:
چقدر قشنگ گفتی "کوچک اما عمیق".
شکر که ماها انسان های نکته سنجی هستیم. :)
۰۸ مهر ۹۹ ، ۰۶:۲۷ آقاگل ‌‌

از خوبای چالش بود تا اینجا. :)

امیدوارم این امید، این عشق، این دوست داشتن‌ها مداومت داشته باشه توی زندگیت پری. 

زنده باشی و برقرار. 

 

پاسخ:
واااوو ^__^  مرسی آقاگل :)
انشاءالله. ممنون بابت دعا قشنگت.
مرسی.. سلامت باشی :)

دلخوشی هایت ماندگار و روز افزون ❤🙏

سلام :)

پاسخ:
ممنون واران نازنین :)

عزیزمم

دل‌خوشی‌هااات پایدار حُبی

پاسخ:
ممنون حُبی جانم :)
عزیزم..

پری!

منم خوشی زده زیر دلم*_*

پاسخ:
عزیزم :)
خوبه خوبه ^__^
۰۹ مهر ۹۹ ، ۱۷:۲۶ سایه نوری

واقعا اینجور خوشی ها،، زیر دل همه مون زده اگه ببینیمشون 😊

خوشی هاتون پایدار و سبز... 

پاسخ:
خیلی خوشیهای دلچسبی ان :)
ممنون ممنون ^__^
۱۰ مهر ۹۹ ، ۱۴:۴۳ احسان ‍‍

با همین خوشی‌های به ظاهر کوچک و در واقع بزرگ زنده‌ایم ... :)

پاسخ:
بله بله ^__^
شکر که تو این شرایط دلایل ریز زنده بودنمون رو گم نمیکنیم.

😍😍

پاسخ:
^__^

دورتون بگردم:) مرسی از دعوتتون زیبا بانو. شرمنده سنگر خالیه

پاسخ:
خدا نکند صخی قشنگم😚😚
عزیزم.
۱۳ مهر ۹۹ ، ۰۱:۲۰ دلارام 🌻

همسر جان:)

نمیدونستیم؛)

خوشبخخختت ببشیییی🧡🧡🧡

پاسخ:
بله بله دوتا شدم :))
ممنون دلارام قشنگم :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">