"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

"تبریک"

جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۸ ق.ظ

ذهنم مشغول بود آروم قدم زنان میومدم ی صدای آشنایی اسممو صدا کرد نگاش کردم قیافه اش آشنا بود ب مغزم فشار آوردم اسمش یادم نیومد دست دادیم گفت : مبارکه ..

+ ممنون ولی چی ؟؟   - حالا چرا اینقد بی صدا ؟؟   + (با خودم گفتم شاید اشتباه گرفته از ی طرف قیافه اش میگه آشناس) متوجه منظورت نمیشم(با لبخند)   - دستمو با چشش نشون میده    + (من همچنان گیج موندم سرمو ب حالت تعجب و سوال تکون میدم)    - ای بابا زندگی مشترک چطوره ؟؟     + (دوتا شاخ خوشگل میاد بالا سرم) و تازه میفهمم حلقه ی زنداداشم ک دیروز گف تنگه انگشتشو اذیت میکنه براش نگه دارم مونده دستم ی انگشتر کوچک ک بودنش تو دستمو حس نمیکردم . میگم: آهان این واسه زنداداشمه و بهش میگم چرا دستمه     - باشه نگو فوقش ی هفته بعد همه چی رسمی شد همه میفهمن    + نه بابا خبری نیس مطمئن     - چرا مخفی اش میکنی    + (حوصله اشو نداشتم) اوکی.

بعدا فک کردم اسمش یادم اومد آیناز بود طفلی فضول بودن و ماکسیمم کردن تو خونشه :)

موافقين ۱ مخالفين ۰ ۹۵/۰۴/۰۴

نظرات  (۲)

۰۴ تیر ۹۵ ، ۰۰:۴۸ بای پولار
خب مگه حلقه رو توی انگشت دست چپ نمی ذارن؟! چطور مشکوک شده بود :)
پاسخ:
دقیقا ... تو دست راستم بود .
دیوانه اس :)
حتی میتونستین حضوری بلاکش کنین :))
پاسخ:
آره دقیقا .. چرا بفکر خودم نرسید ؟؟
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">