"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

و باید بمانیم، بنویسیم، بخوانیم و بتوانیم.

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۳۰ ق.ظ

یه وقتایی منتظر اتفاقات مهمی، یه چیزی ته دل بهت فرمانِ جلو رفتن میده، انگار فقط خودت و اطرافیانت نیستی یه نیروی فرازمینی هُلت میده به یه مسیر قشنگ، به یک رویای سبزِ دست یافتنی. من این لحظات و ثانیه‌ها رو دوست دارم هر آنچه که رنگ و بوی امید داره دوست داشتنی‌ است. بیایید برای هم از اتفاقات خوب بگیم، از اون لحظات جذاب‌ِ فراموش نشدنی و ناب که باید لمسشون کنیم، بچشیمشون و ماندگارشون کنیم.

 


دریافت

موافقين ۱۱ مخالفين ۱ ۹۹/۱۰/۲۹

نظرات  (۱۶)

۲۹ دی ۹۹ ، ۱۰:۳۵ سیده فرفره!

ای جان صدا رو❤

من هرچی فکر میکنم این مدت اونطوری که باید واقعا حواسم به خودم نبود! ولی خب چه میشه کرد😅جبران میکنم دیگه😁

پاسخ:
عزیزم🥰
خب پس دیگه وقتشه جبران کنی دختر خوب :)
۲۹ دی ۹۹ ، ۱۰:۴۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

راستش یه وقت‌هایی یه چیزی هست که باعث میشه صبح‌ها چشم‌هات رو باز کنی، بلند شی و بدویی دنبال زندگی!

بعضی وقت‌ها با آدم‌ها، حرف‌ها و اتفاقاتی مواجه میشیم که انگار قرار بوده سرراهمون بیان فقط برای اینکه از پا نشینیم!

پاسخ:
آررره آرره این لحظات بنظرم همون فرصت برای ساختنه، ساختن روزی بهتر، زندگی‌ای بهتر و دویدن برای رسیدن به بهترینِ هرچیز. بهتره قدر بدونیم و سرسری از کنارشون رد نشیم.
و ما از پا نمینشینیم.
۲۹ دی ۹۹ ، ۱۱:۰۷ بانوچـه ⠀

خیلی وقتا فکر کردم فلان اتفاق کوچیک با اینکه خوبه و خوشحالم می‌کنه اما مثل یه مسکن عمل می‌کنه و اونقدر کوچیکه که زود لذتش از بین می‌ره. اما همین که بلند شدم و حرکت کردم به سمتش... اتفاقای خوب بزرگتر هم پشت سرش اومدن و خوشحالیمو دو چندان کردن.

پاسخ:
خیلی خوبه چشیدن طعم خوبه این وقتها، انگار که تونستی برا خودت حفظش کنی و ازش استفاده کنی. :)
خوشیهات همیشگی بانوی بنفش.

همین که پری وبلاگش رو بعد مدت‌ها به روز کرده و حالش هم خوبه، خبر خوب امروزه. اتفاقا داشتم میومدم بی‌هوا برات کامنت بذارم.

دلمم برات تنگ شده راستش. بعدم می‌خواستم بگم که منطقه زرد شده، پیش ما بیا. بعدم اینکه ما شما رو دوست داریم:)

پاسخ:
راستش من عاشق وقتهاییم که همزمان وقتی که به یه نفر فکر میکنم اونم به یاد من باشه و چی بهتر از اینکه این یه نفر تو باشی و جالبتر اینکه این همزمانی برامون خیلی وقتها پیش میاد.
مرسی که همیشه حواست بهم بوده و هست :) 
واقعا دلتنگی من هم در حد انفجار شده دیگه. امیدوارم همین بهمن ماه پیش‌رو فرصت دیدار ایجاد کنیم و بعد از مدتها مجدد ببینمت و کیف کنم و کیف کنیم. ای جان دلم دلامونم که به همدیگه راه دارن.
۲۹ دی ۹۹ ، ۱۱:۴۶ اقای ‌ میم

صداتون خیلی بی حسه با حفظ احترام براتون

پاسخ:
پیش میاد سخت نگیرید. :)
خستمه کمی.
۲۹ دی ۹۹ ، ۱۱:۵۴ هیـ ‌‌‌ـچ

زنده باد به همهٔ این حس و حالای معرکه :)

پاسخ:
مرسی هیچ عزیز :)
دیدن کامنت از طرف شما همین حس و حال معرکه رو دوچندان میکنه.
۲۹ دی ۹۹ ، ۱۲:۰۷ آقاگل ‌‌

که یاد بگیریم. یاد بگیریم. یاد بگیریم مراقب خودمون باشیم. 

:)

پاسخ:
انشاءالله که بتونیم. :)
خودت هم یاد بگیر، یاد بگیر و یاد بگیر آقاگل.
۲۹ دی ۹۹ ، ۱۲:۱۳ نرگس بیانستان

چند وقتی هست که من تا سر بچرخونم و به خدا فکر کنم دستشو توی زندگیم میبینم... خیلی خیلی حس قشنگیه :)

پاسخ:
ای جانم چه حس و حال زیبا و لطیف و عمیقی :)
۲۹ دی ۹۹ ، ۱۲:۲۱ یاسی ترین

سلام 😍

فعلا پستت رو خوندم و صداتو شنیدم

تا بعد بیام سر فرصت فکر کنم و بنویسم

پاسخ:
سلام *____*
چقدر دلم برا تو و برا همه‌اتون تنگ شده. :)
خیلی هم قشنگ!

ببین اگر ندیده بودمت از طریق این صدا بهت میگفتم :)

چه شکلی هستی :دی

و 

قدت چقدره ؟!:))

و باقی ماجرا :)

 

ولی  دیدمت و دیگه نمیشه چیزی گفت:دی

 

 

+

سلام 

آفرین بیا بنویس رو آب روی پر پرنده !

فقط بنویس تو وبلاگت که حال ما رو خوب کنی :)

 

پاسخ:
هنرمندیااا *___*

هی دیگه نمیشه. نگفته میدونم میتونی دختر :)

+ سلام علیکم :)
اوه God عزیزم روی آب و پر پرنده آخه؟!
من نهایت رو کاغذ و پنل وبلاگ بنویسم. :))
ای جانم
۲۹ دی ۹۹ ، ۱۷:۰۹ میرزا مهدی

بعضی وقتها بیا همینطوری یه  تلنگر بزن برو..

 

پاسخ:
میرزا از پستم بعنوان "تلنگر" یاد میکنه و این خیلی خوبه. :)
چشم حتما 

آه صدای حُبی😊

 

حس خوب اینکه...شماها رو دارم🙃

پاسخ:
الهی جان حُبی حُب حُبی قشنگم :)

هوووم داشتنها اونم داشتن آدم خوبا خیلی حس خوبیه مثل داشتن خوت.
۲۹ دی ۹۹ ، ۲۱:۵۰ یاسی ترین

منم همینطور 😊😊😊😍😍😍

پاسخ:
الهی عزیزم:)
🥰🥰
۲۹ دی ۹۹ ، ۲۱:۵۷ یاسی ترین

من همیشه سعی کردم حس و حال خوبم رو یا بنویسم 

یا به اطرافیانم بگم 

یا خلاصه یه کاریش بکنم 😁

انگار حیفم میاد از روشون بی‌تفاوت بگذرم 

واقعا هم حیفه 

بین این همه رنج که انگار اصلا دنیا اومدیم که رنج بکشیم، کشف این لحظه‌های خاص و مثل یک تحفه توی جعبه‌ی یادگاری کردنشون خیلی لذت بخشه :)

پاسخ:
آره میفهمم چی میگی، دقیقا همینه غم دنیا رو به حد کافی تسخیر کرده و مطمئنا هرکدوممونم مشکلات خاص خودمونو داریم. این لالو‌ها از حال خوب نوشتن شبیه تزریق خون تازه است. :)
بنویس برامون، درسته اینروزا کم میام سراغ وبلاگ ولی خوندن قلم دوستام یکی از دلایل حال خوبمه.
۰۳ بهمن ۹۹ ، ۰۰:۲۰ دچارِ فیش‌نگار

سلام.بزرگی میگوفت: چگونه حواسم به خودم باشد وقتی دچار از خودبیگانگی شده ام؟ :)

 جمله بالا از خودم بود .

پاسخ:
سلام دچار بزرگ :)
وقتی میدانید دچار از خودبیگانگی‌ شده‌اید چاره‌اش به پاخاستن و پیدا کردنه.
خیلی هم قشنگ!

سلام  درود پری خانوم نازنین !🌹

 

تو چرا اینقد خوبی ؟ 🤗

 

بهت گفتم ک نگاهت رو ب زندگی خیلی دوست دارم ؟

مرسی برای ویس 💖

 

شاد و سلامت باشی دختر الهی !

پاسخ:
سلام جناب جانان عزیز :)

جز لبخند و متشکرم و اینا چی باید بگم؟! خوبه که میگید خوبم.🌺

مستقیم که نه ولی همیشه با پیامهای پُرمهرتون و گاه تاییدهای پُرجونتون درک کردم. بازم ممنون :)
البته امیدوارم ضعف‌هایی که میشه از تو وبلاگم بهش پی‌ برد رو هم بگید خوشحال میشم.
خواهش میکنم.

خیلی خیلی ممنون.🌺🌺

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">