"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

"م م د"

شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۴۲ ب.ظ

محمدامین میاد پیشم میگه عاشکم من قصه میخام چشمی میگم و شروع میکنم .... "بسم الله" یکی بود یکی نبود میپرسه کجا بود ؟؟ "خونه خاله" .. چرا ؟؟ "رفته با پسرخاله اش بازی کنه" .. چی بازی ؟؟ "پلیس بازی" .. تفنگ هم دارن ؟؟ "آره" .. بیشتر از این اعصابم نکشید یواش یواش داشت حوصله ام سر میرفت بالاخره راضیش کردم ک بیخیال قصه ای ک خودش با سوالاش راه انداخته بشه یک ساعت طول کشید تا قصه "خونه مادر بزرگ" رو براش تعریف کردم فرداش صبح خواب بودم اومد کنارم دراز کشید نصف پتو رو هم رو خودش کشید گف عاشکم قصه بگو برق از سرم پرید گفتم فدات شم بیا ده دور کولت کنم دور خونه رو بگردونم ولی قصه نه :|

اینم محمدامین من دریافت

انرژی بچه ها خیلی خیلی زیاده اعصابشون راحتتره زلال ان بی شیله پیله من زود جوشم ولی واقعا دلمم چیزی نیس زود هم دلم نرم میشه تو رفتارای خودم با سنین مختلف دقیق شدم فهمیدم ک من با بچه های کوچک خیلی راحتتر میتونم کنار بیام این درمورد افراد زیاد پیرم ک اطرافم خیلی کم ان صادقه در واقع انتظاراتم از هر کسی بیشتر از توانش نیس .......



موافقين ۱ مخالفين ۰ ۹۵/۰۴/۰۵

نظرات  (۳)

۰۵ تیر ۹۵ ، ۱۹:۵۷ بای پولار
خیلی خوبن بچه ها. و خیلی خوبن اونایی که حوصله شون رو دارن.
من که عاشقشونم. خیلی، خیلی، خیلی...
پاسخ:
موافقم من عاشق بچه هام :) عشق ب بچه ها خیلی لذت بخشه ...
پس با این حساب منم خیلی خوبم :)
:))
من هنوز م ک هنوزه رابطه ام با بچه ها زیاد خوب نیست :|

+ خداحفظش کنه :)
پاسخ:
:))
لطفا ی تدبیری بیاندیشید ک رابطه اتون خوب شه باشه ؟؟

+ مررررسی :)
در تلاشم . نمیشه ک نمیشه :))
پاسخ:
ادامه بدین ... حتما خواهد شد مطمئنم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">