"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

لی لی

يكشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۴۷ ق.ظ
درک "لیلا" ی در تنهایی لیلا خیلی سخته نمیتونم بفهممش نمیگم خوب نمیگم بد فقط سخته شاید موقعیت و شرایطی رو میطلبه ک تو اطرافم نبوده و برا همونه ک اینقد ذهنمو درگیر خودش کرده هیچ کدوم از شخصیت های فیلم تداعی کننده یک انسان واقعی برام نیستن نوع افکارشون رفتارشون تناقضات زیادی رو تو ذهن من ایجاد میکنه حالت های گنگ و مبهمی ک واردارم میکنه رو برخی مسائل فک کنم .............

+ توی ماه چهاردهم وقتی ماه کامل شد بری خونه زااو(کسی ک تازه زایمان کرده) گوشه خونه اشو جارو کنی بریزی تو جیبت هر چی از خدا بخای بهت میده اونم با ی من سیبیل و دو متر قد :)))))

+ بیشتر از دو سال پیش ی مناقصه ای بود برا بازسازی ی امام زاده ک قسمت شد داداشم انجامش بده حالا بعد دیدن فیلم تنهایی لیلا میگه دو سال بیشتره ک نود درصد وقتمو با خلوص نیت تو امام زاده ام هیچ بنی بشری نگفته دوستت دارم چ برسه عاشق و دیوونه ام بشه عدالته این :)

موافقين ۱ مخالفين ۰ ۹۵/۰۴/۰۶

نظرات  (۲)

اتفاقا لیلای تنهایی لیلا زیادن چون زنا زود دلبسته میشن و حاضرن به خاطرش بگذرن از خیلی چیزها
پاسخ:
زیاد بودنشو کاری ندارم آره اینکه زنا احساسات قوی تری دارن میفهمم خودمم ی دخترم .....
ولی با این حال سخته درک لیلا بیشتر هم بعد فوت محمدش ...
۰۶ تیر ۹۵ ، ۰۳:۲۷ بای پولار
آدم رو فیلم فارسیای قبل انقلاب می اندازه از بس داستانش کشکی و آبکی بود. البته بیشتر منظورم چفت و بستای داستانه تا محتواش.
پاسخ:
شاید ....
فعلا دارم روش فک میکنم ولی ی گوشه ذهنمو حرفتون دربر گرف حتما رو نتیجه ذهنم تاثیر خواهد گذاشت ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">