"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

خفته در بیداری

شنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۰۲:۲۵ ب.ظ

ساعت گوشی ۴:۵۵ دقیقه صبح رو نشون میداد، یادم نمیاد صدای بارون که به شیشه میخورد بیدارم کرد و متوجه درد شدم یا بدن درد بیدارم کرد و متوجه صدای بارون شدم. شاید بیشتر از یازده ساله که از خواب بیدار شدنی اگه آب بخورم حالت تهوع میگیرم و عجیب‌تر اینکه همیشه از خواب بیدار شدنی تشنه‌ام، ایبوپروفن رو با یه لیوان دلستر با طعم انگور سرکشیدم، یادم نمیاد لیوان رو دست مهدی دادم یا گذاشتم بالا سرم و خزیدم زیر لحاف. خزیدم زیر لحاف، دیگه نه درد رو فهمیدم و نه صدای بارون رو شنیدم، خوابم برده بود. خواب دنیای عجیب غریبیه، نه مرگه، نه زندگی، گاه فراموشیه و گاه آگاهی...

+ عنوان بی‌ ربط

موافقين ۱۶ مخالفين ۱ ۰۰/۱۱/۱۶

نظرات  (۶)

ایشالا که حالت خوب باشه عزیزم ♥️

ولی چه حس و حال خوبی بود! دلم اون خواب بعد سرکشیدن دلستر زیر لحاف با صدای بارون خواست 🥺😍

پاسخ:
ممنون یاسی ترین قشنگ :)
برام موندگار شد.

سلام و درود پری خانوم عزیز 

نمی‌دونم چرا تیترت منو یاد بیتی از سنایی انداخت و جواب شیخ اجل سعدی ب او

عالم‌ات غافل‌ست و تو غافل
خفته را خفته کی کند بیدارـ سنایی

************

باطل است آنچه مدعی گوید

خفته را خفته کی کند بیدار

مرد باید ک گیرد اندر گوش

ور نوشته ست پند بر دیوار ـ  سعدی

بی‌ربط بودنش رو خودت ب خوبی خودت ببیخش ، اما درمورد متن‌ کمی ولحرفی کنم و برم سرِ درس و مشق‌ام !😛

با توجه ب علم  دانش امروزی‌مون ؛ خواب واقعن فنومن عجیب و ناشناخته‌ای ست برامون و اطلاعات کمی درموردش داریم . 

یادش بخیر  زمانی ک اینجا مکتب می‌رفتم با اینکه سایکونورلوژی(فارسی‌اش الان یادم نمی‌یاد) ب رشته تحصیلی‌ام هیچ ربطی نداشت ولی علاقه داشتم ک درموردش بیشتر بخونم و بدونم وتحقیقانی ک دانشگاه خودمون با دستگاه‌های اندازه گیری جدید ک از ابتکارات و اختراعات بخش تکنیک بود و روی بخشهای مختلف مغز تحقیق میکردن مشتاقانه دنبال میکردم .

میدونیم ک در حالت خواب ، مغز بیشترین فعالیت رو داره و اون آگاهی و فراموشی رو ک گفتی رو هم میدونیم ک در اثر چیست ، درخواب پردازش‌های ذهنی ک انجام میشه یک سری داده‌ها پاک میشن و یک سری دسته‌بندی میشن ...........  واوووووووووو چقدر حرف زدم  😀

شانس بد تو بود ک باید دیوارت رو سیاه می‌کردم ! 😊

شادی و سلامتی و ارامش براتون آرزو می‌کنم 🤍🙏💜

پاسخ:
سلااام جناب جانان :)
ممنون بابت شعر لذت بردم.

عه چه حرفیه، من خوشحال میشم وقتی پیامی ازتون دریافت میکنم.
مرسی بابت توضیحات جذاب.
۱۹ بهمن ۰۰ ، ۰۸:۳۱ میرزا مهدی

الان زنده ای؟ 

پاسخ:
فکر کنم آره :))

سلام

قشنگ بود

پاسخ:
سلام :)
متشکر

بسیار خوب بود

پاسخ:
مرسی :)

چقدر درباره خودت رو قشنگ نوشتی ..

لذت بردم

پاسخ:
چه خووووب پس :)
خوشحالم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">