"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

از پشت دیوار .

دوشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۰۸ ب.ظ

امکانات ارتباط مردمی برا شبکه هایی مثل ifilm :

فاطمه از کرج __ علی از علی آباد کتول __ شیرین از روستای آبادستان مغولستان __ فری از سبزوار __ حفظ الله از سرعین __ قمرتاج از نوین دره __ چاکر شما اسی بیخیال از بیخیالستان


محتوای پیامک: خیلی عالی دوستتون دارم .... چرا پیامک من درج نمیشه .... هزار بار زنگ زدم تو رو خدا صدامو پخش کنید .... لطفا وقت زیادی رو برا پخش صدا و پیامک مردمی در نظر بگیرید .... چرا در گنجه بازه ....

حالا باحال تر از اینا کسیه ک زنگ زده پیام داده دو ساعت قصه حسن کچل خونده کلی هم گلایه ک چرا اسمشو نمیخونن آخر سر یادش رفته اسمشو بگه ...

واقعا چ لذتی تو درج پیامشون یا پخش صداشون هس ک من نمیفهمم ؟؟


+ بالاخره استاد گرامی آزالک2 زحمت فراوان ب خود داده و آن هیکل ورزشکاری و یک تنی خود را تکان داده و چشمان اندازه پیاله خود را باز کرده و با دوبار تکان دادن مژه های همچو کمان خویش بعد از یک ماه و خورده ای موفق ب ثبت نمراتمان شدند و یک 18 نازنین ک نمیدانم چطور از جان و دلش بیرون آمده ب بنده عنایت فرموده اند آخر چ کنند بهانه ای برا کمتر از این دادن نبود ولی همچنان در حیرتم فرناز جان با آن ظرافت و چابکی چرا اینقدر عقب مانده و قصد ثبت نمره مان را ندارد ...

موافقين ۱ مخالفين ۰ ۹۵/۰۴/۰۷

نظرات  (۳)

۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۶:۱۲ محمدمهدی باقری
سلام دوست عزیز
دعوتید به یادداشتی با عنوان " برای احیاء شب‌های قدر به مسجد جمکران نروید! "
خیلی کوتاست. خوشحال میشم که بیای و مطلب رو بخونی و نظرت رو راجع بش بهم بگی و اگر موافق بودی لایک کنی و اگ مخالف بودی دیس لایک
راستی اگ ما رو دوس داشتی دنبالمون کنید
منتظر حضورتون هستم
التماس دعا
پاسخ:
سلاام ...
۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۶:۱۵ لوسیفر زوبع
واسه منم همیشه سواله که میان گله میکن چرا پیامشون پخش نمیشه با پخش شدنش چی بدست میارن. :/
پاسخ:
پس خداروشکر ک مشکل از من نیست ....
آره واقعا :|
۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۷:۱۹ بای پولار
باورت میشه من خونواده که می شینن پای فیلمای تکراری من مشغول می شم به خوندن زیرنویسا از بس سرگرم کننده است. و خب گه گاه می خندم( هرچند باید گریه کنم) و اونا فکر می کنن دیوونه شدم که به یه جای بی ربط تو فیلم می خندم!
پاسخ:
بله باورتون میکنم :)
خدا پدرشونو بیامرزه لااقل سبب خنده ی نفر میشن ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">