"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

مادر

جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۵۱ ب.ظ
پیرهن مامانمو پوشیدم تو حیاط قدم میزنم کمی گشاد میشه برام ولی ی حس بزرگ گونه تو من بوجود آورده بابام از دور میگه حاج خانم چقد شبیه پری شدی نمیدونم متلک بود شوخی بود یا چی فقط فکرمو مشغول کرد ...
شاید از نظر ظاهر و قیافه نگاتیو سوم مامانم باشم ولی ن ب اون صبوری من هیچ وقت مث اون نبودم نیستم نمیشم راستیتش دوستم ندارم ک باشم بعضی خصلتا هستن تو تمام مامانای دنیا یکیه من نمیخام مامانی مظلوم باشم مادری ک تمام دنیاش خلاصه شده تو چهار دیواری خونه اش و آدماش مادری ک جونشو جوونیشو آرزوهاشو ب پای عشقش گذاشت کسی ک توقعی نداشته با اینکه بیشتر از همه میفهمه با اینکه شایسته گیش از خیلیا زیادتره مادری ک مطئنم بهشت زیر پاشه مادری ک ب شوخی میگم ما بجای مامان دوتا بابا داریم :) من نمیخام اندازه این مادر مهربون باشم ......


+ دیشب جو گیر شدم کل حیاطو آب پاشیدم فقط لامپا یکی یکی ترکیدن صداشون خوب بود ولی همه جا تاریک شد ...

موافقين ۱ مخالفين ۰ ۹۵/۰۴/۱۱

نظرات  (۱)

۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۸:۰۴ بای پولار
می فهمم چی می گی.
ایشالا همیشه سایه شون همراه با سلامتی و سربلندی بالای سرت باشه.

+ لامپا! تصور اون صحنه حسابی باعث شد بخندم :)
پاسخ:
ممنون ک درک میکنید ... ممنون واسه دعای قشنگتون :)
ایشالا همه مامانا سلامت باشن ....

+ خودمم میخندیدم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">