"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

فعلا عنوان مناسبی ب ذهنم نمیاد .

يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۷ ق.ظ

داشتم ب این فک میکردم ک چرا دید اطرافیانم ب من در حد معمولی نیست نگاهشون بهم دو حالت داره یا ازم خوششون میاد یا بدشون در حالی ک فک میکنم ی عده باید نسبت بهم معمولی و خنثی رفتار کنن و زیاد ب حالشون فرقی نداشته باشه چرا نباید حد وسط داشته باشم ....

چن روز پیش این پستو نوشتم میخاستم کاملش کنم بعد بزارم تو این دفترخاطرات مانندم الان تو برنامه دورهمی همین ب بهاره رهنما نسبت داده شد ....

تو ی لحظه فک کردم شاید ی حس و حالت عادیه فقط واسه من جالب و مهم بوده ...

+ ولی خب اون ی آدم مشهوره ولی من ی فرد معمولی ...

موافقين ۱ مخالفين ۰ ۹۵/۰۴/۱۳

نظرات  (۴)

۱۳ تیر ۹۵ ، ۰۰:۵۹ مرتضی زمانی
اگه با هر کسی به زبان خودش صحبت کنی قلب همه رو تسخیر خواهی کرد
پاسخ:
هیییم شاید ... ولی سخته بخصوص برا یکی مث من ک ترجیح میدم خودم باشم ...
۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۴:۳۸ مرتضی زمانی
نمیشه که تک روی کنی اینطوری جا میمونی نمیگم همرنگ جماعت شی فقط یه جاهایی باید با سرعت طرف حرکت کنی حالا یا بیشتر یا کمتر
پاسخ:
آره اینو تا حدودی قبول دارم ولی همیشه رعایت کردنش یکم سخته بهتره بگم ی زرنگی و هوش قوی میخاد :)
۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۶:۳۴ بای پولار
شاید به خودت برمی گرده و رابطه ات با دیگران. با یه عده سردی و یه عده هم گرم. چون یادمه قدیما که من خیلی اینجوری بودم. (الان دیگه خنثی شدم و با همه یه جورم و همه هم با من یه جورن!) خیلیا می گفتن ازت خوشمون نمی اومد ولی وقتی یه خورده رومون بازتر شد دیدیم چقدر آدم باحالی هستی و کلی ازت خوشمون اومد و ...
پاسخ:
خودمم یکم از این وضعیت راضیم باعث میشه راحت با خیلی چیزا کنار بیام یا اینکه شناختم ب اطرافم بهتر باشه ....
آفرین باحال :)
۱۳ تیر ۹۵ ، ۲۳:۰۴ بای پولار
می فهمم. آره، یه جورایی هم لذت بخشه.
در ضمن گفتم که قدیما این جور بودم. پس اون وقتا باید می گفتی: آفرین باحال!!!
پاسخ:
اینقد خوشم میاد حرفام تایید میشه :)
قدیما آفرین باحال ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">