"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

دوست داشتن یا نداشتن مسئله این است!

سه شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۳۵ ب.ظ
یکی دیگر از علایق من شنیدن صحبت های جناب الهی قمشه ای عزیز هست, میگن: کسی را دوست بدار که دوستت دارد حتی اگر غلام درگاهت باشد و دست بکش از دوست داشتن کسی که دوستت ندارد ..
قسمت دوم رو با تمام وجود قبول میکنم, شاید سخت باشه ولی باید دست کشید ولی قسمت اول رو نمیتونم درک کنم. میدونید یه وقتایی هست دوست داشته شدن از جانب شخصی بنظر مساوی با توهین به شخصیت است, دلیل داشتن این حس غرور نیست مطئنم, ولی هر چی که هست درسته این رو هم مطمئنم.

"داشتم به این پست چند ماه پیش ام فکر میکردم, واقعا عجب سوال مزخرفی پرسیدم و انتظار داشتم جماعت جواب بدن, چون من خودم ترجیح میدم اگه حسِ یه طرفه ای داشتم در دل ام خفه اش کنم و هیچ وقت به زور خودم رو به کسی تحمیل نکنم و با کسی که علاقه ای بهش ندارم یه ثانیه هم نمیتونم سر کنم." 

پ.ن:زحمت انتخاب عنوان رو "غزاله زند" عزیز کشید :)
موافقين ۶ مخالفين ۰ ۹۶/۰۱/۱۵

نظرات  (۱۴)

میخوای بهت یاد بدم...بدون عنوان پست بذاری؟!؛))
پاسخ:
همون که فاصله میزارن؟؟
نه دوست دارم عنوان داشته باشم ولی تمرکز میخاد :)
ای بابا این بلاگر ها چقدر از انتخاب عنوان پست هاشون مینالند و چرا من اینجوری نیستم ؟! من انتخاب عنوان رو دوست دارم :)
آقای الهی قمشه ای مرد بزرگیه واقعا ...
هر دو قسمت حرفشون رو موافقم :|
پاسخ:
شاید انسجام تفکراتتون خوبه :)
بزرگ ......
اوهوم... یعنی تو موقعیتش طبق گفته اشون عمل میکنید؟؟؟
امم راستش نمیدونم! 
سختش کردید هااا :|
گفته ی دومشون رو که بله عملی میکنم یعنی اگه کسی رو دوست داشته باشم ولی اون من و دوست نداشته باشه و بفهمم دیگه منم دوستش ندارم ... ولی قسمت اول رو واقعا نمیدونم ولی فکر کنم عملی کردنش خوب باشه!
پاسخ:
سخت بود :))
اینکه تو قسمت دوم بگید دیگه منم دوستش ندارم هم سخته..
چی بگم شاید ولی من نمیتونم تمایلی به عملی کردنش نمیتونم داشته باشم :)
نه خیرشم یه راه دیگههههه.....؛)
پاسخ:
خب دختر بگو دیگه :)
من میگم اگر قرار به کسی محبت کنیم خب اینکارو داریم برای خودمون می کنیم و به شخص مقابل ربطی نداره. یعنی مثلا من تو رو دوست دارم. خب. بهت محبت میکنم از ته دلم. دیگ نباید ببینم تو چ احساسی داری یا اینکه چه واکنشی قرار نشون بدی. اون موقع دیگ محبتم خالصانه نمیشه.
مثل بچه ها دیگ. میبینی چ خالصانه به ادم محبت میکنن. واسه دل خودشون. ب نظرم محبت اگر دلی باشه نیاز نیست با عقل کنترل بشه. ادم باس با دلش بیش بره. وقتی هی به فرد مقابل نگاه کنی قرار چ واکنشی داشته باشه یا دوستش داره یا نه دیگ ب گمانم محبت محبت ارزشمندی نیست. یا حتی اصن گفتنش. اگر دوست دارم لازم نیست حتما بهت بگم مگ اینکه بخوام ازش به چیزی برسم.
پاسخ:
خب عزیزدلم حرفات همه خوب و قابل درکه ولی دقیقا منظور من اون دوست داشتنی بود که قراره به یه چیزی برسه، یه نتیجه داشته باشه :)
ولی انصافا خیلی خوب گفتیا ...
یکار هیجان انگیز بکن یا یکار هیجان انگیز بگو من بکنم بت بگم؛)
پاسخ:
یه فایل صوتی ضبط کن برام حرف بزن :)
۱۵ فروردين ۹۶ ، ۲۳:۱۰ 💖 miss fatemeh 💖
وای خعلی سخته انتخاب عنوان :////
"یه وقتایی هست دوست داشته شدن از جانب شخصی بنظر مساوی با توهین به شخصیت است"
با تمام وجود موافقم
پاسخ:
جدیدا برا منم سخت شده :|
قربون تو دختر، واقعا آدم احساس پوچی پیدا میکنه، اعصابش داغون میشه ...
خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد؟ 
خواهان کسی باش که خواهان تو باشد .
پاسخ:
آره زیاد شنیدمش، حتی ازش استفاده هم کردم ولی بشرطی که تو هم یه نمه گرایش به خواهانت داشته باشی نه خواهانی که نتونی تحملش کنی :)
منظورش خواستن دوطرفه اس دیگه !
پاسخ:
در اونصورت حله، مبارکه به پای هم پیر شن ایشالا :)
وسطاش چندتایی شعر از شکسپیر و حافظ و مولانا هم میخونن استاد. اونارو هم مکتوب کنین خب. :)

پاسخ:
من حافظه شعری خوبی ندارم, عین کلمات یادم نمیمونه و مفهومش رو میتونم تو حافظه ام نگه دارم تا جایی که تو دبیرستان برا حفظ شعر اصلا نمیخوندم و با توجه معنی و ردیف قافیه اش ادامه اش رو مینوشتم :)
۱۶ فروردين ۹۶ ، ۱۲:۴۹ 🍁 غزاله زند
عنوان : دوست داشتن یا نداشتن،مسئله این است!
:)) برای من خیلی کم پیش اومده که توی انتخاب عنوان مشکل داشته باشم :) 
ببین هدفت برای نوشتن چیه،اون میشه عنوانت :) 
من با نظرت درمورد حرفای گفته شده کاملا موافقم ;) 
پاسخ:
مرسی واقعا عنوان خوب و بجاییه :)
:) بعضی وقتا که تمرکز کافی ندارم این مشکل پیش میاد :)
خیلی هم ممنون :)
خوبه که میبینم عقید ها م منحصر به خودم نیست ...
۱۶ فروردين ۹۶ ، ۱۷:۱۵ 🍁 غزاله زند
خواهش میکنم عزیزه دل ♡´・ᴗ・`♡
روی تمرکزت بیشتر کار کن،میتونی از روش آلفا هم استفاده کنی.توی اینترنت سرچ کنی برات توضیح میده چطوریه.
البته من خیلی وقت پیش‌ها از این روش استفاده میکردم.تاحدی موثر بود :) 
پاسخ:
قربونت :)
چشم، تمرکز کافی نداشتن مشکل ساز میشه ...
۱۷ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۵۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
استاد الهی قمشه ای که حرف ندارن!!
ولی همیشه نمیشه کسی رو که دوستت داره، همونقدر دوست داشته باشی! یا به راحتی از دوست داشتن کسی که دوستت نداره، دست بکشی!
پاسخ:
بله بله ...
اوهوم دقیقا ..
این قبیل شعار ها فقط تا وقتی کاربرد داره که گرفتار عشق کسی نشده باشی:)
وقتی عاشق کسی میشی دیگه همه ی شعارها همه ی آرزوها همه ی برنامه ریزی ها و ایدئولوژی های زندگیت به هم میریزه!
فقط از خدا میخوام عشق وقتی به سراغت بیاد که آمادگی پذیرشش رو داشته باشی و عشقی سراغت بیاد که دو طرفه باشه و ختم به خیر بشه:)
پاسخ:
آره واقعا به این حرف میگن یک حرف واقعی و قابل قبول :)
مرسی بابت دعای قشنگت ایشالا و همچنین :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">