"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

آدم ها تغییر میکنند, نمیدونم دلیلش دقیقا چیه: زمان, شرایط, محیط, احساسات, آگاهی و... فکر کردن به روزهایی که حرف زدن, بحث کردن و شاید به کرسی نشاندن حرف هام برام خیلی مهم بود بنظرم یه چیز شبه احمقانه میاد تاکید میکنم احمقانه نه فقط شبیه اون. اینکه دو ساعت درمقابل کلمه ای مثل بی فرهنگ جبهه بگیری آن هم با این توجیه که "بی" یعنی بدونِ, پس معنیش میشه بدون فرهنگ و این یک واژه غلطه و اگر بجای اون از کلمه بد فرهنگ استفاده شود قابل قبول تر است. میدونم احمقانه است, از لحاظ علم ادبیات و دستور زبان فارسی اصلا برام مهم نیست کدومش میتونه درست باشه. مهم اینه که دیگه سرِ ضرورت ها لب به سخن باز میکنم....

یه روز قبل از اینکه بره گفت: ولی فهمیدم بله, هان, آره, درسته و باشه گفتنات یعنی حوصله امو نداشتی, یعنی نمیخواستی بشینی باهام بحث کنی...

فکر کنم همه اینطوری اند که حرف های اونایی که براشون مهم ان و دوستشون دارند رو حس شاد شدن و ناراحت شدنشون تاثیر میذاره, معلومه که بخاطر حرف بقال سرکوچه کسی ازش نمیرنجه....

هنوز هم میگم هیچ وقت حال کسی رو از روی عادت نمیپرسم.

خوبین؟؟

موافقين ۴ مخالفين ۰ ۹۶/۰۷/۰۶

نظرات  (۹)

من برام اهمیتی نداره،دربارم چی میگن
چون خودم باوردارم کارهاموبه نحواحسن انجام میدهم
ومردم ازنحواحسن من حرف میزنند
ویابعضی هاازدردحسودی
میخواندمن رورزمین نباشم

خیلی عالیم،میخوام برم پیکر شهیدحججی روبامردم نجف آبادبه
خاک بسپارم:)
پاسخ:
خوبه :)
حسود هرگز نیاسود..

خداروشکر... شهید حججی روحش حتما شاده.
۰۶ مهر ۹۶ ، ۰۹:۵۵ کنت دراکولا
من بعضی اوقات فکر میکنم فقط خودم هستم که هرروز تغییر میکنم.:/
این خیلی بده که تغییر میکنن.وتوقع دارن تغییراتشونو درک کنیم!
پاسخ:
نه فک کنم همه تغییر میکنن.
نمیدوونم...
۰۶ مهر ۹۶ ، ۱۰:۳۹ پـــــر ی
هییی میگذره 
پاسخ:
همیشه همینطوره :)
۰۶ مهر ۹۶ ، ۱۱:۳۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خوبه که با هر کسی به بحث نشینیم:-)
خوبم:-)
تو خوبی؟
پاسخ:
حورا خیلی درست میگی بنظرم. :)
خداروشکر..
منم خوبم.
۰۶ مهر ۹۶ ، ۱۴:۲۵ پـــــر ی
آره دیگه. منم همیشه همینو می گم :)
پاسخ:
خیلی هم خوب :)
سلام 
با توجه به عنوان :
آمین.


+
بدلیل کمبود وقت بعدا میام میخونمتون ایشالا :)
پاسخ:
سلام..

آمین :)

+
چه متعهد :)
نه زیاد
پاسخ:
هیییییییم... میدونم. یعنی از دو پستتون مشخص بود با کامنتاش.
امیدوارم بهتر شین.
جواب "خوبی؟" از رو عادت،یه "خوبم،مرسی"ِ از رو عادته...
از رو عادت نمیپرسی.از روعادت جواب نمیدم.
نه...اصلا...
پاسخ:
درسته...
چرا فروزان؟؟
خوب باش لطفا...
کامنتای کوتاه ، بدون اسمایلی ینی حوصله ندارم :))

البته اونقدرا هم حالم بد نیس . اما عالی هم نیستم
ممنون :)
پاسخ:
اوهوم.. میفهمم.. برید یکم تمرین کنید مثل قبل غیرقابل پیش بینی شید :)))

پس ایشالا رو به بهبودی و عالی شدن سیر صعودی پیدا میکنه :)
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">