"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

لابد تا الان خیلیا دیدن. :)

يكشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۳۰ ب.ظ


 

 

پست قبل: بیشتر از نیم ساعت(2)

موافقين ۶ مخالفين ۰ ۹۶/۰۸/۱۴

نظرات  (۲۵)

عاقا من اینو  دیشبی دیدم هم خوشحال شدم هم ناراحت:|:)
حرفی هم من باب این موضوع ندارم :))

جز اینکه بامزه ان این دو نیم وجبی :))))
و اینکه بنظرم جناب ضیاء‌ برای مجری برنامه های  کودک انصافا خوبه :)))

پاسخ:
ممنون :)

راستش من اصلا نمیدونم کی هستن فقط در حد استیکر یکیشونو دیدم.
علی ضیاء بد نیست. :)
من ندیده بودم الان دیدم.
خدایا ما بچه بودیم اینام بچه ان:|
هلما احساست بعد دیدن این کلیپه چی بود؟ من که پودر شدم:)))
پاسخ:
:))
تفاوت رو احساس کن :)
احساسم.... راستش در حد یه خنده تلخ، میدونی لابد حس نیاز داره به پیام دادن و ... شایدم یه حرف مثل تمام حرفای بچگی.

من حتما بعدا درمورد اینکه گویا بچگیام عاشق شده بودم مینویسم. :))
منم ندیدم :/
هیچی دیگه آقا من اصلا زن نمیخوامم بزار این دو تا بگیرن :/ 
پیامم فرستاده واسش ://
:(
پاسخ:
:))
آره بابا بیخیال تا اینا هستن شما زن میخوای چیکار :)
بله دیگه اینجوریاس :)
۱۴ آبان ۹۶ ، ۱۴:۳۴ جنابــــــــ دچار
ما هم دیده بودیم امروز صب :)))))
پاسخ:
و بقول فرشته حستون؟؟
۱۴ آبان ۹۶ ، ۱۵:۴۳ جنابــــــــ دچار
حس خاصی ندارم فقط برام سوال شد کی بهش اسمس داده؟ که الان فهمیدم کی بوده :)))
پاسخ:
کی بوده؟؟ :)
۱۴ آبان ۹۶ ، ۱۵:۴۸ جنابــــــــ دچار
نمیگم :)
پاسخ:
ای بابا..
چرا؟؟
۱۴ آبان ۹۶ ، ۱۶:۰۲ جنابــــــــ دچار
بگم ناراحت میشی :)
پاسخ:
خصوصی بگید. :)
اونوقت ناراحت شدنمم کسی نمیبینه.
۱۴ آبان ۹۶ ، ۱۶:۰۴ جنابــــــــ دچار
الان خوشحالید که توی برنامه زنده غیرمستقیم بهتون اشاره شده؟ :)
پاسخ:
:)))))
دارم به خودم میبالم اصلا :))

#حسود نباشیم. :)
۱۴ آبان ۹۶ ، ۱۶:۰۹ جنابــــــــ دچار
@مریم
بخش دومش رو با شماست فک کنم :/
پاسخ:
کی؟؟ چی؟؟

مریم پاسخ گو باش لطفا.
خیییلییی خوبن :)))
پاسخ:
ای جانم :))
منم فهمیدم کی پیام براش فرستاده بود  😁😀😀😀
خیلی خوب بود :)))))😀😀😀

ببخشید هلمایی :)))

پاسخ:
عه پس که اینطور :))
فقط این وسط موندم چرا خودم بی خبرم :)

خواهش میکنم جانم یکی طلبت. :)
پسره اصفهانیه خیلی بامزه ست!
پاسخ:
آره :))
۱۴ آبان ۹۶ ، ۱۷:۲۷ محمود بنائی
خب یک پیام نوشته مگه چیه؟ :))))) میگذاشتین بگه جی نوشته بوده.
این امیرعباس کره است، باقلوا، قطاب :) 
پاسخ:
:))) والا چیزی نیست که :)) بچه حق پیام رد و بدل کردن هم نداره، آزادی نداریم که :))
من اصلا نمیشناسمشون کی ان این بچه ها؟؟
اون وقت  ما 2ساله برای گوشیمون پیام نیومده اینا که نصف ماهستن 
دیشب طرف بهش هم پی ام داده:))))نسل سوخته فقط خودمونیم:)))
پاسخ:
الهی :)) دلم سوخت 
بلی بلی لابد قرار هم میزارن، اونوقت منو بابامم بیرون نمیبره :))
۱۴ آبان ۹۶ ، ۲۲:۱۲ ماهی کوچولو
من چون خودمم در کودکی عاشق شده بودم کلی هم عکسای فووووق خاکبرسری باهاش دارم درک نمیکنم الان چرا میگن بچه بودیم و اینا :))
پاسخ:
مااااهی :))
عاشق کی بودی دختر؟؟ :)

من خودم دقیق یادم نیست ولی گویا شواهد میگه عاشق دلسوخته بودم، بعدا پست میذارم درموردش *_*
۱۴ آبان ۹۶ ، ۲۳:۱۸ ماهی کوچولو
عاشق پسرخاله ام :))))

روایت داریم روز اول مهر گریه نکردم امـــــــــــا بشدت بغض کردم و وقتی اومدن دنبالم اولین چیز قبل سلام سراغ مهیار رو گرفتم

بعدم عکس داریم من همونجوری با لباس مدرسه پریدم بغل مهیار :))
پاسخ:
:)))

به به چشمم روشن :))

چشمم روشنتر اصلا :))

پای عشق من نمیرسه :))
وای من ندیده بودم
غش کردم از خندهههههه

مرسی هلما جان، اول صبحی کلی خندیدم
فکر کنم باید کاملشو ببینم (:
پاسخ:
:))
پس خوب شد که گذاشتمش :)

قابلی نداشت، لبت همیشه خندون :)
منم همینقدرش رو دیدم.
۱۵ آبان ۹۶ ، ۰۸:۵۴ مریــــ ـــــم
ازاین بچه هه خوشم نمیاد
:|
پاسخ:
عه!
البته منم نمیشناسم ولی یه کوچولو بانمکن به نظرم.
بیای معلم مدرسه پسرانه در مقطع ششم باشی تعجب نمی کنی!
پاسخ:
:))
میفهمم، خواهر از بچه های خیلی کوچولوتر از ششم میگه میپوکم از خنده چه برسه که ششم باشن. :)
دلم برای این بچه ها میسوزه که بچگی نکرده وارد فضای بزرگها شدند
پاسخ:
نکته مهمی رو گفتین حتی خیلی مهم.
این کجا بود؟! D:
وای خدا من پوکیدم! :)))))))))))
عالی بود عالی! :))))))))
پاسخ:
گویا شبکه یک.
:)))
نمیدونم والا :)
وایی هلماا خیلی باحال بود:))
به نظر من همه ی بچه ها ازین عشقای کودکانه و پاک دارن بعضیا پرروان بروزش میدن:))
پاسخ:
:)))
نمونه اش خود بنده :)
فقط برا من یه طرفه بود شکست عشقی خوردم😂😂
آخیی😅😂واسه من دو طرفه بود..الان یه طرفه شده😅از دیشب تا حالا 7 8 بار دیدمش این فیلمو
پاسخ:
:)) الان از کدوم طرفه؟؟ تو یا؟؟
معلومه عاشق بودیاااا😂
نه بابا 😅عشق چیه
تو همون دوران کودکی همه چیو تموم کردم 😂
پاسخ:
آفرین به این مدیریت :))
این اخلاق بعضی هامون خیلی مزخرفه
تا گند یه قضیه ای رو در نیاریم ول نمی کنیم که!
متاسفانه رسانه میلی هم دیگه برنامه کم آورده و محتوا هم نداره و متصل شده به چه کارهایی!
یه زمانی گفتگو ها خیلی حرفه ای بود الان بعضی از این گفتگوها رو تصادفی نگاه می کنم می بینم حتی از تی وی پلاس هم بدتر شده
گرچه هیچ ارادتی به تی وی پلاس ندارم!
کلا رسانه های رسمی ایرانی یه کم یه جوری شدن!
پاسخ:
خب حرف شما درست ولی واقعا هم توقع همه چی عالی و گل و بلبل زیاد جالب نیست ولی قبول دارم رسانه رسمی مون خیلی ضعف داره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">