"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

جای خالی

سه شنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۳۸ ب.ظ
آدمی هرچقدر هم توی تخیلاتش آینده رو خوشبینانه نگاه کنه، باز تو یه گوشه ای از این شهر وسیع خیال هاله ای از ترس میبینه، ترس به معنی رعشه های آروم ته دل. بعضی وقتها بعضی ترس ها رو دوست دارم، زندگی بدون هیجان و حتی ریسک خیلی سرد و بی روحه. وقتی پست قبل رو مینوشتم کلی به خودم خندیدم و تو دلم به خز بازی خودم فحش میدادم، که چی یکی وقت بذاره و به ده سال بعدِ زندگی من فکر کنه؟؟!! ولی خب واقعیت اینکه یه نتیجه که منتظرش بودم رو برام آشکار کرد، "زندگی آروم و روتین". فکر کنم خیلی هامون همه چی رو آروم میخواییم و هیجان های زندگیامون همه پیشامد هستن که بعضی هاش قابل پیش بینی و بعضی هاش غیرقابل پیش بینی هستن ولی من زندگی پرهیجانِ همراه با آرامش میخوام. یادم نیست کِی و کی یه بار گفت: بعضی از واکنش های ما در این فضای مجازیمون دقیقا عکس رفتارهامون تو واقعیته، بنظرم بیراه نگفته من تو بیرون از وبلاگ تقریبا یه دخترِ فرا شیطون و پیچیده ام، هرچند شیطنت رو نمیشه یک صفت همیشگی تلقی کرد، چون موقعیت میسازدش. 
:)
موافقين ۵ مخالفين ۰ ۹۷/۰۱/۰۷

نظرات  (۱۵)

۰۷ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۴۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
زندگی پرهیجان همراه با آرامش:- )
این رو کاملا درک می کنم چی میگی:-))
پاسخ:
چرا منو تو همو ندیدیم؟؟ حتی مثلا تو عیدونه دانشگاه!!
یه حس نزدیک بدون اسم نسبت بهت دارم. :)
سلام :)
شادی هاتون پایدار
پاسخ:
سلام :)
ممنون.
۰۷ فروردين ۹۷ ، ۱۳:۰۲ مریــــ ـــــم
میدونی هلما من پر از ارزو و خیالم
اینک میگم ارزو و خیال چون واقعا ارزو خیال میمونن و میدونم قرار نیست هیچ اتفاق خارج از چیزای عادی برام اتفاق بیوفته.
یه جورایی خسته شدم از توقع داشتن از منتظر بودن برای افتادن اتفاقای بزرگ
تو یکیو پیدا کن دوس نداشته باشه زندگی هیجانی داشته باشه
همه ی ما دوس داریم
و اکثرمون درگیر روزمرگی هامون میشیم
هلما قبول کن زندگی اینقد شخت شده که ادما فرصتی برای هیجان ندارن
منم جزئشونم
برای همین همونقد زندگی عادی برات تصور کردم یه زندگی بدون مشکل حاد
من حاضرم زندگی عادی داشته باشم اما مشکلاتی که الان دارمو نداشتم
حداقل کمتر داشتم
وقتی به مشکلاتم فکر میکنم میبینم که خدا میزنه روشونم و میگه تو زنده از این  مشکلاتت بیرون بیاد نمیخواد واسه من هدفمند باشی
دیشب با معین حرف میزدم
میگفت چرا اینقد بدبین شدم
بهش گفتم من تمام ۹۶ زورمو زدم یه ادم امیدوار و هدفمند باشم
اما خسته شدم دیگه
من الان بدبین نیستم.فقط دارم سعی میکنم خودمو گول نزنم


پاسخ:
اوهوم...
میفهمم چی میگی، یعنی سعی میکنم بفهمم و حس میکنم سعیم بی نتیجه نیست.
میدونی ما زندگی رو فقط در لحظه برا خودمون معنا میکنیم. زندگی رو از هر ورش نگاه کنی یه بُعد جدید و متفاوت با همون نقطه تفکر قبلی میبنی. نمیدونم من خودمو گول میزنم یا خوشبینانه نگاه میکنم یا چی... ولی هرچقدر فکر میکنم بنظرم باید با ناخوشیاش جنگید، حتی باهاش کنار هم نیاییم فقط بجنگیم و نابودش کنیم. بعضی وقتا به خودم میگم: اه و ناله از زندگی و مشکلات تو 24 سالگی خیلی نامردیه در حق ماها :|
خوبه با معین از خودت، از مشکلاتت حرف میزنی، کلا هم صحبت پا داشتن خیلی خوبه. برا من حرف زدن از ناخوشی سختتره..
اوهوم درست گفته اون فرد
منکه واقعا برعکسه شخصیتم
و یه سری مشخصه اینجا دارم که اونجا فک نکنم هیچوقت داشته باشم
پاسخ:
نمیدونم والا نمیشه کاملا برعکس درنظر گرفت ولی خب بعضی رفتارا چرا :)
و اما شما آقای "برعکس" هستین پس :))
هیجان خدا رو شکر داریم کم و بیش
اما بستگی داره آرامش رو چطور تعریف کنی
اینکه هنوز برا خوردن نون شب خیالت راحته این یجور آرامشه
اما اون آرامشی که مد نظر منه هنوز نیافتم و تبدیل به رویا شده
پاسخ:
نون شب!! واقعا بعضی وقت ها به این چیزای کوچیک فکر میکنم شکر میکنم..
رویاها رو میشه تحقق بخشید. :)
اوهوم کلا حتی تو مجازی هم یه اسم دیگه دارم
پاسخ:
عجب!! :)
۰۷ فروردين ۹۷ ، ۱۳:۳۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
دلم به دلت راه داره^_^
اگه میدونستم عیدونه 96 رو میای هماهنگ می شدیم! شاید تو سال جدید قسمت شد و همدیگه رو دیدیم:-))
پاسخ:
^__^
یهویی شد!
ایشالا میبینیم :)
۰۷ فروردين ۹۷ ، ۱۳:۴۶ مریــــ ـــــم
هلما بعضی وقتا اینقد خسته میشی از جنگیدن که بی خیال میشی
میگی به درک بذار از پا بندازنت
ولی میدونی بازم امید از هرچیزی قوی تره.به قول اناگاوالدا زندگی از هرچیزی قوی تره
همین دیشب که با معین حرف میزنم وسط غمام و ناراحتیام همون لحظه ک میگفتم دیگه هیچی برام مهم نیست ازش پرسیدم عکس پروفایلم خوبه؟؟؟همون موقع بود ک فهمیدم هرچقدم بخوام خودمو بزنم به اون راه باز این نیروی زندگی از هرچیزی قوی تره
میدونی منو معین دردامون خیلی شبیه همه
ینی فکرمیکنم
من هیچوقت دردامو بهش نگفتم نه ب اون نه ب هیچ کس دیگه ای
و همینطور اون
ما فقط دوتایی باهم شروع میکنیم به فحش دادن ب زندگی 
و خوب همو میفهمیم
بخاطر همینه هروقت غمگینیم میریم سراغ هم
و هیچکدوممونم نمیپرسیم چرا ناراحتی فقط فحش میدیم
:دی
مریضیم

پاسخ:
اوهوم آره... مثل همون غصه های دم عید من و باز بی نتیجه بودن و فقط موندن غصه هاش...
آره آره امید خوبه خیلی خوب.
خوبه خب معین رو سفت بچسب و ولش نکن، اوصولا اطراف من هیشکی منو نمیفهمه، الکی تظاهر کنه هم که میفهمه وسط راه میبینم زده جاده خاکی و منم دیگه نمیگم: داداچ اشتباه زدی همون آروم بیخیال میشم...

به قول مریم هیچ کس نیست که از هیجان بدش بیاد،ما هممون دوست داریم زندگی‌پر از هیجانی داشته باشیم البته هیجان های مثبت.
من‌ کلا میتونم بگم زندگی پر از هیجانی داشتم اما هیجانات منفی،صبح که میشه کلی اتفاقات جدید افتاده با کلی مشکلات جدید که حالا باید فکر‌ کنی خب الان چطوری حلشون‌ کنم؟اینجاست که به اون آرامشه که خودت گفتی میرسیم.
ما هممون دلمون‌ یه زندگی پر از هیجانات مثبت همراه با ارامش میخواد که امیدوارم‌ برای هممون اتفاق بیوفته؛)
پاسخ:
همین درک هیجان مثبت خیلی مهمه :)
امیدوارم :)
اینقدر کامل بود دیگه حرفم نیومد :))
شاید توی دنیای مجازی شخصیتمون هر خلائی داشته باشه رو نمود عینی می دیم بهش تا یه جور مکمل کاراکتر حقیقیمون باشه.
پاسخ:
هیییییم شاید.. ولی واقعا فضای مجازی رسالتش کم رنگ کردن یا فراموش کردن مقطعی خلاء ها نیست :)
من شخصیتم عموما سعی می کنم شبیه به چیزی باشه که توی وبلاگم هست ولی احساس می کنم بیرون مودب ترم و مهربون ترم .
دیرتر عصبانی میشم و بهتر ارتباط می گیرم
ولی در دنیای مجازی اینطوری نیست . خیلی محافظه کار تر میشم.
پاسخ:
عه چه جالب. برعکس من اینجا آرومترم :)
 محافظه کار بودن بعضی وقتها بد هم نیست! !
همچنان بر این عقیده‌ام که ده سال بعد رو نمیشه پیشبینی کرد آقا نمیشه. :)
جدیداً به نتیجه رسیدم نیم ساعت آینده هم یه وقتایی غیرقابل پیش‌بینیه. چون فقط تو نیستی که تصمیم‌گیرنده‌ای. تصمیمات دیگران هم گاهی وقتا به‌طور غیرمستقیم یا مستقیم پیش‌بینی مارو تحت تأثیر قرار میده.
پاسخ:
باشه آقاگل باشه حالا شما نزن :)
این دیگران خیلی هم زیاد تاثیر میذارن. حتی با حرف هاشون.
فضای مجازی تا فضای حقیقی خیلی فاصله داره، تو فضای حقیقی
نمیتونیم زیاد فیلم بازی کنیم ولی در فضای مجازی میتونیم یک
فیلمی بازی کنیم که همه تو این فضا ازش فیض ببرن:))
پاسخ:
:||:((
خیلی هم بد خیلی خیلی خیلی بد.

:) 
پاسخ:
:)
هیجان تو زندگی هر کس کم و بیش پیش میاد ولی این آرامش همراه با هیجان یه چیز دیگه هست منم می خوام
پاسخ:
اصلا خیلی باحاله :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">