"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

مصدوم بازی ایران-اسپانیا

جمعه, ۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۰۳ ق.ظ

بیشترین صدمه بازی ایران-اسپانیا رو من خوردم.! یه زنداداشی دارم که رابطه امون خواهرشوهر عروس طور نیست، دوتا دوست یا دوتا خواهر تصور کنید. امروز جلسه پزشک و ماما بود، زنداداش وارد شدنی ذوق کردم، چشمام قلبی قلبی شد از دور به هم دست تکون دادیم، یکی از آقایون گفت: چه فک و فامیل همو میبینن ذوق میکنن. زنداداش هم که هزارالله اکبر سخنور، گفت: نه که خیلی وقته همو ندیدیم دیشب ساعت دوازده شب به زور از هم جدا شدیم. راست میگفت دقیقا دوازده شب اومدم خونه امون، یعنی از ترسم نمیومدم کافی بود مامانم با اون ریخت منو میدید، قبل اینکه درد بکُشتم خودش میکُشت. وسط دو نیمه بود زنداداشِ خواهرگونه زنگ زد برم پیشش دوتایی فوتبال نگاه کنیم، با عجله میرفتم تا شروع نشده برسم، حیاط خونه امون یکیه. طبق همون سربه هوایی که از قدیم الایام با منه، یهو از پله ها اندازه دو سه متری پرت شدم. فقط متوجه شدم گوشی از دستم افتاد و دستام رفت زیر سرم. یکم طول کشید خودم رو پیدا کردم رفتم خونه زنداداش، مستقیم رفتم آشپزخونه دستم رو بشورم لازم به ذکره روشوییشون طبقه بالاست با اون پاها نمیشد رفت بالا. زنداداش متوجه غیرعادی بودن وضعیت شد، زود پام رو شستشو داد ترجیح دادم روی زخم باز بمونه. اولش گرم بودم کم کم درد شروع شد. الان جفت پاهام کبود و زخم شدن، پای راست باد کرده، بازوی دست راستم درد داره! خلاصه خدا بهتون رحم کرد وگرنه بی من میشدین.

بهترین نتیجه ممکن رو محمدامین(برادرزاده) گرفت، اومد کنارم نشست، زُل زد به زخم و زیلی های پام، بعد از یه دقیقه مکث در همون حالت زُل زد به چشمام و دستش رو گذاشت زیر چونه اش گفت: پری هزاربار بهت نگفتم شلوار ساق بلند بپوش؟! :|

موافقين ۱۲ مخالفين ۰ ۹۷/۰۴/۰۱

نظرات  (۱۷)

تلگرام رو که باز کردم، با یه صحنه جالب مواجه شدم. دقیقا همون لحظه که از پله ها سقوط کردم داداشم پیم داده: سلام باجی، ناز بالام، چه خبر؟! یه لحظه دلم یه جور عجیبی هواتو کرد؟! :|:)
پاسخ:
:)
گفتم حالا می‌خوای از پیکه‌ای، اینیساتیی، بیرانوندی، کسی بگی...
از خودت بود؟
معطلمون کردی سه ساعته؟

[انشالله که زود خوب شی عاقا :) حرف بچه هم گوش کن :)]
پاسخ:
نیلی من مهمم یا پیکه؟! اهان؟!
معطلت کردم؟! دیگه دوستم نداری؟! :|

مرسی. واقعا؟! سعی میکنم. :))
۰۱ تیر ۹۷ ، ۰۱:۴۵ یک دیوانه
بیشتر مراقب باش باجیِ زن داداشت :|
گِدین اباذر سینیخ‌چیه :| :)))))))

+ زودتر خوب شین :))
پاسخ:
یاخجی سعی الرم :)
اُو کیمدی😂😂 قردش آبرومیز وارا الله قویسا اوزوم دکترلرین مهندیسیم آخه! اباذر آخه؟!:)))

+ مرسی. حتما :)
۰۱ تیر ۹۷ ، ۰۱:۵۰ یک دیوانه
والاه منده تانیمیرام فقط بیلیرم یاخجی سینیخ‌چی دی :/
اوزوده البیر ولیعصر ده اولار :/
البته بیری‌ده وار سامان‌میدانین دا اولار :/ :)))))))
پاسخ:
ولیعصر هارادی؟! :)) سامان میدانی گینه تاپاروخ :))
اوزوز گولسون :)
هر چی خواستم بگم با خوندن حرف محمدامین و ری‌اکشنش پرید:)) دارم تصور میکنم اون لحظه چقدر لپش قابلیت کشیدن و بوسیدن و گاز گرفتن رو داشته:D خدا حفظش کنه، از طرف منم لپش رو ببوس:**
+الان دست و پات بهتره پری؟ پمادی،کرمی،روغنی چیزی بزن جانم:*
موقع بازی مراکش هم خواهرم رفته بود اذوقه(!) بیاره رو پله افتاد و محکم رفت تو در، در رو که باز کردیم رو پله نشسته بود و پاش رو ماساژ میداد و خیارها رو جمع میکرد:)))
پاسخ:
اتفاقا بوسش کردم، چپ چپ نگام کرد. :))
+ یکم میسوزه! دکتر گفت: تتراسایکلین بزنم.
الهی.!
دقیقا به همین شدت منم سربه هوام
در این حد که انگشتای پام فقط در تابستان گذشته دو بار با شدت به پایه ی مبل خوردن و دو بار در رفتن!
من کاملا این حس لعنتی رو درک میکنم
آب گرم و اب سرد توصیه میشه بلافاصله البته که شوک وارد کنه به پات. کیسه ی نمک  رو هم داغ کن بذار روش ورمش رو میخوابونه
پاسخ:
واییی این مورد هم خیلی بده خیلیااا
روش زخمه، دکتر گفته جز پماد تتراسایکلین از هیچی استفاده نکنم.
گمونم از امید ابراهیمی و رزبه چشمی مصدومیتتون بیشتر باشه
زنگ بزنید فدراسیون خسارت بگیرید
به شما شاید لقب جانیاز جام جهانی رو دادن...یه چیزی در حد بهبود پایتخت!
این محمد امین آقا تخصص خوبی دارن رو انواع لباس ها، چطور بذارید مدیر برنامه هاتون بشن:)
پاسخ:
میبینید هیچ کس بفکر هوادار جماعت نیست؟! :|
دقیقا. آفرین به این درایت :)
نه خب اونوقت مجبورم با نقاب تردد کنم. :))
۰۱ تیر ۹۷ ، ۱۱:۳۵ פـریـر بانو
ای داد بیداد! بیشتر مراقب باش پری...
الان بهتری؟ 
پاسخ:
چشم. :)
آره بهترم حریرجان.!
الان بهترید؟!

دلتون شاد
پاسخ:
اوهوم آره.

مرسی :) دل شمام شاد.
۰۱ تیر ۹۷ ، ۱۶:۰۶ مریــــ ـــــم
الان خوبی؟
شانسم نداریم :)))
یاد خودم افتادم
پرسال همین موقع ها وسط خیابون با صورت چنان خوردم زمین که هنوز کف دستام گز گز میکنه
 ری اکشن ملت هم اینجوری بود که اول با تعجب نگام کردن و وقتی دیدن زنده هستم زدن زیر خنده و رفتن


پاسخ:
آره مریم بهترم.
والا :)))
خوبه گوشی هاشونو درنیاوردن :))
سلام 
خوبه سوتی این مورد منو تو این پست نگفتی :)))):دی
و فقط به حرفای محمد امین برادرزاده اکتفا کردی :)))
ولی پری از قدیم گفتن حرف راست رو باید از بچه شنید :)))
حرفاش هم بشنو هم عمل کن :))


+
ایشالا زود زود خوب بشی :)

پاسخ:
میخواستم بگم، گفتم شاید خوشت نیاد. :| :)) کاش میگفتم :))
دیووونه :)
محمدامین از الان غیرتیه :))

+
قربوونت.!

ولی به وقتش از سوتیت رو نمایی خواهم کرد. :))
عجبا :|:))
چند میگیری که رونمایی نکنی از سوتیم ؟:))))
اگر رونمایی کنی ما هم داریم براتون :دی 
یه ایرانی رو هیچوقت نباید تهدید کرد روله😜😛😛


حرف راست رو  یا از دیونه باید شنید یا از بچه :))
هردوشو گفتن :)))

پاسخ:
بله :))
چه تهدید هم میکنه :)

یا خدا پس یا تو یا محمدامین :))
پری؟
بالا به مواظیب اول اوزونن آخی.


هله بو سوزلری اوتور. دِ گوروم بو نه بالدیزچی‌لیغیدی؟ خجالت چهمیرسن گلینیزینن باجی کیمیسن؟!


ضمناً فارسی دانیشماغیم گلمیر دا سنن :|
بو دو کی وار :|
پاسخ:
جانا.. چشم سعی الرم اشکالی یوخ.

نینیم آخی قشح گلیندی دا :))

مشکلی یوخ هر نعجور راحت سن. ائله منده نئچه گوندی وبده تورک دوستلاریمنان فاز تورکیده ییم :)
حله :)
برای بازی با پرتغال پیش‌گیری‌های لازم رو در نظر بگیرین :))
پاسخ:
خنده ام بند نمیاد. :))
چشم جشم تمام سعیم رو میکنم.
۰۲ تیر ۹۷ ، ۱۰:۲۱ آقای مُرَّدَد
سلام اول اینکه تنتون سلامت. دوم اینکه فراموش نشه مصدومین بازی ایران و اسپانیا خیلی زیاد بودن بیشتر از اون چیزی که تصورشو بکنید. حالا شما از ناحیه زانو. بقیه از ناحیه مچ دست. شخصا هنوز مچ دستم متورمه از گلی که زدیم و تشویقی که کردیم و اما مردود بود.:D
پاسخ:
سلام :)
ممنون.
عجب بازی بوده :))
ایشالا زود خوب شید!
تازه نگفتم سر گل مردود قند پرید گلوم! البته همون اول متوجه شدم آفسایده.
دقت کن فرزندم!!!
پاسخ:
چشم. :)
۰۴ تیر ۹۷ ، ۱۵:۲۳ گیوم اِوار
خدا بخیر کنه
پاسخ:
ممنون :)
بهترم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">