"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

آخرین پست تلخ

يكشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۱ ق.ظ

عصر هندزفری گذاشته بودم گوشم کلاه سویشرتمم کشیده بودم رو سرم تو حیاط قدم میزدم و آهنگ گوش میدادم و ...

محمدامین اومد پیشم و گفت: پری پری عمه پری با مهدیه حرف میزنی؟!

(هر روز عصر با مهدیه حرف میزدم)

من: نه عزیزم دیگه مهدیه نیست.

اون: یعنی چی؟!

من: رفته پیش خدا

اون: چرا؟!

واقعا چرا؟! برا خودمم سواله


+ پست های بعدی رو تلخ نمینویسم، اگه بازم از مهدیه بنویسم مطمئن باشید از خاطرات خوبمون خواهد بود.

موافقين ۱۸ مخالفين ۰ ۹۷/۰۹/۲۵

نظرات  (۱۷)

خدا رحمتشون کنه
پاسخ:
ممنون 
عزیزمم :((
 روحش شاد 
یادش گرامی 🍀
پاسخ:
ممنون.. قربانت.
عجب...
پاسخ:
حل نمیشه...
۲۵ آذر ۹۷ ، ۱۳:۰۴ تریپ ویزا
جالب بود
پاسخ:
دقیقا کجاش؟! 
:| واقعا که :|
۲۵ آذر ۹۷ ، ۱۳:۰۵ پارک تخفیف
هندزفری!!!!
پاسخ:
بله هندزفری.
۲۵ آذر ۹۷ ، ۱۳:۲۷ مریــــ ـــــم
امیدوارم روزها زودتر برات بگذرن
پاسخ:
منم امیدوارم...
۲۵ آذر ۹۷ ، ۱۵:۲۴ ابوالفضل ...
کار خوبی می‌کنی...
پاسخ:
اوهوم :)
۲۵ آذر ۹۷ ، ۱۵:۴۵ مستر صفری
خدا رحمتش کنه...
+غم سخته ولی بهش پروبال ندی، راحت تری.
پاسخ:
ممنون.
+ چطور میشه شش سالو که هرروزشو با هم گذروندیم بهش پروبال نداد؟!
ما دوسِتون  داریم هلما خانم
پاسخ:
میدونم :)
من اینجور وقتها بلد نیستم چی باید بگم ولی میدونم شماها دوستم دارین و میدونم منم نمیتونم دوستتون نداشته باشم، اینجا دوستای خوب و باحالی دارم. :)
۲۶ آذر ۹۷ ، ۰۹:۴۸ بانوچـ ـه
خدا رحمتش کنه...
:(
پاسخ:
ممنون..
بانوچه جان تو و پستت باعث شدین بعد چند وقت یه لبخند گُنده بیاد رو لبم. خوشبخت باشین کنار یار..
ان‌شاءالله روزهای آینده پر از اتفاقات خوب و شیرین باشه برات عزیزم!
خدا مهدیه رو هم رحمت کنه
پاسخ:
انشاالله برا همه امون خوب باشه.!
ممنون.
۲۸ آذر ۹۷ ، ۰۸:۵۶ بانوچـ ـه
مرسی مهربووون
پاسخ:
قربانت عروس خانوم..
وقتی آدم های خوب زندگی مون رو می پیچونیم
این پیچِ زندگی خودمونه که هرز میشه!
پاسخ:
اوهوم.!
 روحش شاد
پاسخ:
ممنون.
۳۰ آذر ۹۷ ، ۱۹:۲۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
فراموش نمیشه. تو هم فراموشش نکن. فقط میدونی زندگی همین جوریه:-)
پاسخ:
اوهوم... آره حورا فراموش نمیشه، ولی زندگی خیلی تلخ شد، من واقعا قدرت قبول کردن این شرایط رو ندارم... خیلی شرایط سختیه. وقتی زمان هرروز حرف زدنامون میشه دلم مال خودم نیست. کوچه پس کوچه های تبریز برام با مهدیه خاطره است.
۰۲ دی ۹۷ ، ۱۲:۲۲ جناب منزوی
سوال های بی جوابی که واقعاً آدم رو آزار میده
خدا رحمتشون کنه
ان شاءالله که روزهای خوب تو زندگیتون قدم بذاره
پاسخ:
بالاخره که باهاش کنار میاییم یعنی مجیوریم کنار بیاییم...
ممنون.
انشالله.. ممنون بابت دعا خیرتون :)
تسلیت نمیگم... چون این غم تسلی بخش نیست
آروزی صبوری هم نمیکنم واست چون نمیشه تحمل کرد

گریه کن، ناراحت باش، و قدر کسایی رو که داری بدون... آدما همیشه کنارمون نیستن ولی ما همش با بهانه‌های مختلف از اینکه کنار هم شاد باشیم و فرار میکنیم
مرگ حقه، ولی شادی هم حقه، این حق رو ن از خودت بگیر که بعدا پشیمون میشی ، نه از بقیه چون ممکنه دیگه نتونی باهاشون خوش باشی. 





بعضی از ما ترجیح میدیم بمیریم تا قدرمون رو بدونن 
چون ما فکر می‌کنیم همیشه فردایی هم هست که امروز رو باهاشون قهر کنیم یا بد باشیم. 




روحش شاد🌹
پاسخ:
ممنون.!

ما واقعا تصمیم داشتیم زندگی رو زندگی کنیم با هزارتا امید.
ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">